اخبار SHAHRYAR
title

اقدامات بی‌بدیل شرکت فولاد مبارکه در زمینه فروش

۲۳ دی ۱۴۰۲
اقدامات بی‌بدیل شرکت فولاد مبارکه در زمینه فروش

دکتر نواده اباذر رئیس هیئت مدیره انجمن فولاد آذربایجان گفت: به‌ طور کلی سنگ بنای شرکت فولاد مبارکه بر اساس پویایی، توسعه و رشد کمی و کیفی بنا نهاده شده است؛ به همین دلیل از ابتدا تا به امروز، همچنان این شرکت برای بهبود کیفیت خود برنامه‌های مستمری را اجرا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی پانار و به نقل از روابط عمومی انجمن فولاد آذربایجان، دکتر نوید نواده اباذر بیان کرد:بازدید چهار ساعته ما از خطوط تولید شرکت فولاد مبارکه دو دستاورد مهم به همراه داشت؛ نخست اینکه اعضای این انجمن که عمدتا از مصرف‌کنندگان ورق فولاد مبارکه برای تولید محصولات خود هستند، با فرایند تولید ورق در بزرگ‌ترین مجموعه تولیدکننده انواع محصولات فولادی در کشور، خاورمیانه و شمال آفریقا که مایه افتخار ملی است، از نزدیک آشنا شدند.

وی ادامه داد: دستاورد دیگر این بازدید، فراهم شدن موقعیتی بود تا بتوانیم با مدیران، مسئولان و دست‌اندرکاران تولید ورق در فولاد مبارکه آشنا شویم و مباحث مورد نظر خود را به اشتراک بگذاریم.

رئیس هیئت مدیره انجمن فولاد آذربایجان خاطرنشان کرد: نکته قابل‌توجه در فرایند عملیات فولاد مبارکه این است که این شرکت به‌ خوبی از محصولات خود پشتیبانی می‌کند و خدماتی را ارائه می‌دهد که نمونه آن را می‌توان در بخش خصوصی کشورهای پیشرو جهانی ملاحظه کرد.